Είναι και αυτό μια άποψη για το γάμο ...

Η αλήθεια όμως  είναι ότι όπως σε όλα ... " άλλος το τρώει και ζορίζετε και άλλος το τρώει και ζορίζετε" ...




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :