Λ. ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΣ: Εξηγεί γιατί έπαθε κατάθλιψη!

Για την κατάθλιψη που πέρασε μίλησε για πρώτη φορά μετά από τρία ολόκληρα χρόνια, ο Λάμπης Λιβιεράτος... Ο τραγουδιστής, εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτό το σημείο. Όλα ξεκίνησαν το 2004, όταν αποφάσισε να ανοίξει ένα all day café-bar: Με ενθουσίαζε η προοπτική να φτιάξω έναν όμορφο χώρο, που θα έπαιζε ωραίες μουσικές. Μου έβαλαν την ιδέα οι φίλοι μου και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα». Για πέντε χρόνια (2005-2010) το μαγαζί πήγαινε πολύ καλά, ωστόσο μετά άρχισαν τα προβλήματα: Κάποια στιγμή, λόγω της μουσικής, αναγκάστηκα να απομακρυνθώ από το μαγαζί. Αυτή η απομάκρυνση, σε συνδυασμό με την κρίση, έφερε μια πτώση. Βέβαια εξακολουθούσα να είμαι μέτοχος και όπως καταλαβαίνεις, αυτό μου κόστισε πολύ. Ήταν μια οικονομική καταστροφή για μένα. Τότε συνέπεσαν και διάφορα άσχημα πράγματα μαζεμένα, και μαζί με αυτό έπεσαν οι άμυνες μου». Σαν να μην έφτανε αυτό, το 2011 χωρίζει από την Εύη Αδάμ, ενώ ένα χρόνο μετά αυτοκτονεί και ο αδερφός του: Πέρασα ένα σοκ και έβλεπα κάποιους γιατρούς από το νοσοκομείο. Έπεσα ψυχολογικά και πέρασα μια φάση κατάθλιψης. Ευτυχώς όλο αυτό κράτησε μόνο ενάμιση χρόνο. Μέσα από τη στήριξη φίλων και ανθρώπων που στάθηκαν πολύ κοντά μου, βρήκα τη δύναμη να το ξεπεράσω. Έφτασα στα όρια μου, αλλά όπως λέει και ο Νίκος Καζαντζάκης: “Αν δεν φτάσεις στο χείλος του γκρεμού, δεν βγάζει η πλάτη σου φτερά για να πετάξεις”. Έφτασα στο χείλος του γκρεμού, αλλά δεν έπεσα». Μιλώντας για τις δυο κόρες που απέκτησε με την Εύη Αδάμ, την 14χρονη Νεφέλη και την 12χρονη Δανάη, λάμπει: Πλέον τις αντιμετωπίζω ως γυναίκες. Οι σχέσεις μας έχουν περάσει σε ένα άλλο επίπεδο. Είμαστε περισσότερο φίλοι, και το γουστάρω. Δεν θέλω να με βλέπουν σαν μπαμπά, με την αυστηρή έννοια του όρου. Αντίθετα επιθυμώ να έχουμε μια φιλική σχέση, να μπορούμε να κάνουμε άνετα ορισμένες συζητήσεις, να τα λέμε όλα μεταξύ μας, και να μπορώ να τις συμβουλεύω και να τους λέω τη γνώμη μου». Άλλωστε άποψή του είναι πως «όσα χρόνια και να περάσουν, τα παιδιά σου θα τα βλέπεις πάντα σαν μωρά». Τέλος, απαντώντας στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να έχει σχέση με την δημοσιογράφο του ΑΝΤ1, Δήμητρα Τρανού, εξηγεί: Με τη Δήμητρα είμαστε φίλοι. Δεν υπήρξε ποτέ κάτι ερωτικό ανάμεσά μας. Από την άλλη, δόξα τω θεώ, συμβαίνουν πράγματα ανάμεσά μας, αλλά όχι κάτι μόνιμο. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να σταθεί κάποια δίπλα μου και θα εξηγήσω γιατί. Δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος, αλλά είναι δύσκολο το επάγγελμα που κάνω και πολλές φορές δίνει την εντύπωση σε μια γυναίκα πως είτε δεν μπορώ να ασχοληθώ πολύ μαζί της, ή δεν θα είμαι πιστός. Αν όμως ερωτευτώ, δίνομαι ολοκληρωτικά. Ορισμένες γυναίκες που έχουν βρεθεί κατά καιρούς στη ζωή μου, όλο αυτό τις τρομάζει», καταλήγει, λέγοντας όλο νόημα πως: Δεν είμαι καθόλου εκδικητικός και συγχωρώ. Ο,τι και να μου έχεις κάνει, δεν θα σου κρατήσω ποτέ κακία».

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :