Ο Σεφερλής απαντάει στον Κωστόπουλο: Η μιζέρια & η παγίδα

Όποιος θέλει να γράψει σίριαλ μπορεί να παρακολουθήσει την κόντρα που διαδραματίζεται ανάμεσα στους Κωστόπουλο-Σεφερλή. Νέες απαντήσεις,διορθώσεις και... ξεκαθαρίσματα. Όλα ξεκίνησαν από ένα κείμενο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Πέτρου Κωστόπουλου, αλλά όχι με δική του υπογραφή. Ο άνθρωπος που το έγραψε «στόλισε» για τα καλά τον νεόκοπο στον τομέα της παρουσίασης Μάρκο Σεφερλή. Τα γραφόμενα χρεώθηκαν στον Πέτρο Κωστόπουλο κι έτσι άρχισαν όλα... Ο Πέτρος Κωστόπουλος απάντησε σε όσα του χρέωνουν (σαφώς το έκανε μέσα από την ιστοσελίδα του), ξεκαθαρίζοντας ότι τα κείμενά του, όσο επικριτικά κι αν είναι, υπογράφονται από τον ίδιο. «Εγώ ό,τι γράφω, το υπογράφω ακόμα και αν είναι η πιο δύσκολη άποψη», έγραψε χαρακτηριστικά. Αναφερόμενος στο άρθο για τον Μάρκο Σεφερλή, υποστήριξε ότι δεν τον «έκραξε» κανένας και ο ίδιος τον θεωρεί τον μεγαλύτερο κωμικό της εποχής. Μάλιστα, συμπλήρωσε: «Δεν είμαι μίζερος για να φθονώ την επιτυχία του άλλου, αφού εγώ δεν θα είμαι στην τηλεόραση». Την απάντησή του όμως, έστειλε και ο Μάρκος Σεφερλής, μέσα από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου: «Δεν αγχώνονται οι άνθρωποι στο Mega και οι συνεργάτες μου και αγχώνονται όλοι οι άλλοι στα sites. Λέω λοιπόν, σε όλους ότι τα πάντα είναι έτοιμα για την πρεμιέρα και να μην αγχώνονται. Αυτά όλα που γράφτηκαν στο καινούργιο περιοδικό του, δεν ξέρω αν τα γράφει ο ίδιος ή κάποιος άλλος, καθώς η κριτική που γράφτηκε δεν φέρει την υπογραφή του. Εγώ το μόνο που έχω κρατήσει είναι τα υμνητικά σχόλια που έκανε ο Πέτρος Κωστόπουλος, κάθε φορά που πήγαινα στην εκπομπή του. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ο Κωστόπουλος έπεσε σε αυτήν την παγίδα και είπε όλα όσα γράφτηκαν. Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι στο αποχαιρετιστήριο πάρτι που είχε κάνει για την εκπομπή του είχε καλέσει εμένα την σύζυγό μου και την Στέλλα Καλλή από επώνυμους». briefingnews.gr

Via

 poniridis


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :