Κ.Καινούργιου: Σκέφτεται τον γάμο της και δηλώνει τρελά ερωτευμένη!



Για την προσωπική της ζωή μίλησε η γνωστή παρουσιάστρια... Η Κατερίνα Καινούργιου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Real Life μίλησε για τη σχέση της με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο λέγοντας: Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που νομίζω πως αγαπώ τόσο πολύ κάποιον, που είμαι τόσο ερωτευμένη. Στη συγκεκριμένη σχέση έχω αγαπήσει και έχω αγαπηθεί. Είναι ένα συναίσθημα παραπάνω από ό,τι έχω νιώσει μέχρι τώρα και χαίρομαι για αυτό. Είναι όμορφο να νοιάζεσαι για κάποιον. Είναι πρωτόγνωρο και νιώθω πλήρης» και προσθέτει: «Σίγουρα έχω πληγωθεί (στο παρελθόν) αλλά όλα είναι για καλό. Μπορεί να έρχονταν λάθος άνθρωποι στη ζωή μου και να με προετοίμαζαν γι' αυτό που βιώνω τώρα». Όσο για το γάμο λέει: «Όσο μεγαλώνω τον ονειρεύομαι και διαφορετικό. Έχει αλλάξει η θεωρία μου και πλέον δεν θα ήθελα να είναι ένα κοσμικό γεγονός, ούτε εγώ να φοράω ένα μακρύ νυφικό». πηγή

Via

 poniridis


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :