Ο Σάκης Ρουβάς μιλάει για το “The Voice”: «Είναι μια σπουδαία ευκαιρία για νέους καλλιτέχνες»

Θέλω μου είναι από τη θέση του coach να είμαι δίπλα στα παιδιά ουσιαστικά και μέσα από τις δικές μου εμπειρίες, τα δικά μου... μαθήματα ζωής όλα αυτά τα χρόνια». Στο περιοδικό «7 ΜΕΡΕΣ TV» και τη Μαρία Κολλιάτσα έδωσε συνέντευξη ο Σάκης Ρουβάς που μίλησε μεταξύ άλλων για το The Voice. Από παρουσιαστής, στην καρέκλα του coach, με δική σας ομάδα. Ο στόχος είναι η νίκη, η κορυφή, όπως πάντα; Θέλω μου είναι από τη θέση του coach να είμαι δίπλα στα παιδιά ουσιαστικά και μέσα από τις δικές μου εμπειρίες, τα δικά μου μαθήματα ζωής όλα αυτά τα χρόνια. Ναι, βέβαια, στόχος μου είναι πάντα η κορυφή. Αλλά στο The Voice μου δίνεται η ευκαιρία να δείξω σε νέους καλλιτέχνες πώς να πατήσουν δυνατά στα πόδια τους, να ανακαλύψουν τα όριά τους, να χειριστούν το ταλέντο τους. Τι προσφέρει σε ένα νέο καλλιτέχνη η εμφάνισή του στο The Voice; Εσείς θα θέλατε να είχατε πάρει μέρος στο σόου στο παρελθόν, προσπαθώντας να ξεκινήσετε την καριέρα σας; Το The Voice αποτελεί ένα κορυφαίο μουσικό τηλεοπτικό project παγκοσμίως. Είναι μια σπουδαία ευκαιρία για νέους καλλιτέχνες να αναγνωριστούν από και για τη φωνή τους, μια δυνατότητα άμεση, τεράστια και κυρίως σπάνια για τα σύγχρονα δεδομένα, να επικοινωνήσουν το ταλέντο τους στον κόσμο, αλλά και σε ειδικούς. Και στη δική μου πορεία έπαιξε καθοριστικό ρόλοι η εμφάνισή μου σε ένα σημαντικό μουσικό θεσμό. Μέσα από τη συμμετοχή μου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, συστήθηκα στον κόσμο και ξεκίνησα την πορεία μου. Ποια είναι τα κριτήρια για να πάρετε έναν διαγωνιζόμενο στην ομάδα σας; Καταρχήν, οι διαγωνιζόμενοι μας επιλέγουν. Εγώ, πάντως, εκτός από τη δύναμη της φωνής τους, αναζητώ και πιστεύω στη δύναμη της ψυχής τους, στη δύναμη να διεκδικούν τα όνειρα και τα θέλω τους. Πηγή

Via


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :