Πασίγνωστος έλληνας ηθοποιός αποκαλύπτει πως έχει κόμπλεξ με το ύψος του!

Πρόκειται για έναν ηθοποιό, τον οποίο έχουμε συνηθίσει να τσαλακώνεται και να αυτοσαρκάζεται! Δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να πει, ότι έχει κόμπλεξ. Ωστόσο, σύμφωνα με... τα λεγόμενα του, είναι κάτι που του δημιουργεί κόμπλεξ. Ο Λευτέρης Ελευθερίου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Down Town και τη Φανή Πλατσατούρα, αποκάλυψε πως έχει κόμπλεξ με το ύψος του. Έχω κόμπλεξ με το ύψος μου και με το αν γερνάω. Με φοβίζουν τα γηρατειά, οι άσπρες τρίχες που εμφανίζονται, οι ρυτίδες. Και με το ύψος μου έχω κόμπλεξ, γιατί είμαι 1μ.73 και ιδανικά θα ήθελα να είμαι 1μ.85. Θα μου έβαζα, δηλαδή, δέκα πόντους.», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ εκμυστηρεύτηκε από που πηγάζει αυτό: «Βασικά το κόμπλεξ με το ύψος μου έχει να κάνει με το θέμα της τελειότητας. Θέλω να είμαι τέλειος, με κυνηγά η εικόνα της τελειότητας». Πηγή

Via


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :