Απίστευτο ξέσπασμα της Καινούργιου: "Για όλα φταίει η Κατερίνα - Γιατί πάντα πρέπει να κόβεται η εκπομπή μου;"

Δημοσίευμα της εφημερίδας... Espresso ανέφερε ότι η Κατερίνα Καινούργιου έχει πάρει προθεσμία από το κανάλι της να ανεβάσει τα νούμερα της εκπομπής της έως τις γιορτές. Είναι η δεύτερη φορά από την αρχή της σεζόν που χτυπά το... καμπανάκι του κινδύνου για το «Φτιάξε καφέ... να στα πω». Ετσι, η Κατερίνα σήμερα ξέσπασε στον αέρα της εκπομπής της «Φτιάξε καφέ να στα πω»: «Λοιπόν, κι εγώ, αλλά κι εσύ δεν έχουμε λάβει κανένα... dead-line μέχρι τα Χριστούγεννα. Το κανάλι όχι μόνο δεν μας έχει θέσει τέτοιο θέμα, αλλά απ ΄ότι γνωρίζω είναι και ικανοποιημένοι με όλη αυτή τη τεράστια προσπάθεια που καταβάλουμε. Είμαστε σε ένα μικρό κανάλι και όπως κι εγώ, έτσι και η Κατερίνα (Καραβάτου), έτσι και η Χριστίνα (Λαμπίρη) όλοι δίνουμε καθημερινά τις μάχες μας και προσπαθούμε... Δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα το πρόβλημα πρέπει να το έχει μόνο η δική μου εκπομπή... Δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα το πρόβλημα να είναι τα δικά μου ποσοστά τηλεθέασης, δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα πρέπει στα διάφορα δημοσιεύματα να αναφέρεται ότι κόβεται η δική μου εκπομπή. Δεν καταλαβαίνω γιατί για τα πάντα στην ελληνική τηλεόραση, πρέπει να φταίει μόνο η Κατερίνα Καινούργιου».

Via


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :