Ατάκες O.M.G.

Ατάκες... ω θεέ μου

Σας έβαζε και εσάς η μανα σας τη φανέλα μέσα από το βρακί έτσι; Πάντως για τις γιαγιάδες , όλοι οι άντρες έχουν το ίδιο ύψος .

2 μέτρα παλληκάρια... Κάθε φορά που νοιώθω τύψεις που τρώω τα λεφτά του πατέρα μου, σκέφτομαι ότι ψήφιζε ΠΑΣΟΚ τα τελευταία 30 χρόνια και... οι τύψεις εξαφανίζονται! Δεν αστράφτει .

Ο Θεός μας βγάζει αναμνηστικές φωτογραφίες λίγο πριν χρεωκοπήσουμε.. Ή ζήσε τον έρωτα, ή ζήσε ξενέρωτα. Ανήκω στο 99,9999999999999% των ανθρώπων που όταν μιλούμε στο τηλέφωνο κάνουμε βόλτες στο σπίτι. Μητρικό φίλτρο, είναι αυτό που έχουν στα αυτιά τους οι μανάδες, και όταν λες 'θα βγω' αυτές ακούν 'θα πάω σε όργια με όπλα και ναρκωτικά χωρίς μπουφάν'. Οι Έλληνες όταν χορεύουν ταγκό, αντί για τριαντάφυλλο στο στόμα έχουν σουβλάκι. Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Είναι παρελθόν! Σούπερμαν κατέβα από το ταβάνι και έλα να φάμε!!!! Σπάιντερμαν ρε μανα...γαμώ τον ιστό μου!!!! Πάντα αναρωτιόταν γιατί βγήκε τόσο κοντή.

Αποφάσισα να ψάξω το γενεαλογικό της θάμνο ... Όταν με ρωτάνε τι μέλλει γενέσθαι, για να μη γίνω ρεζίλι απαντάω πάντα Αττικής γιατί είναι το μόνο μέλι που ξέρω..... Από την Ελληνική μυθολογία, ποιος είναι ο αγαπημένος σου; Ο Μητσοτάκης! Έχω πονοκέφαλο και μου παν να πάρω ταμπόν αναβράζον...

Ρε μάγκες δεν μπορώ να φάω όλο αυτό το μπαμπάκι και να καταπιώ το κορδόνι...

Θα πω στη γιαγιά μου να με ξεματιαξει δεν μπορεί μάτι θα ναι Στα σύγχρονα παραμύθια, οι κοπέλες παντρεύονται τον Ιππότη των Ονείρων τους, και σε λίγα χρόνια ζυγίζουν όσο η Πανοπλία του.. Δε θέλω να σας τρομάξω αλλά όσοι έχετε γεννηθεί με καισαρική τομή δεν έχετε γεννηθεί, έχετε αφαιρεθεί χειρουργικά.

Via


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :