ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΛΟΥΚΕΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ...
Ραντεβού με το λουκέτο δίνει το αμέσως επόμενο διάστημα η πορθμειακή
γραμμή Ρίου – Αντιρρίου,... μετά την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας, σύμφωνα με την οποία όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία θα πρέπει να ζυγίζονται. Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με
τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα
σε μια ήδη
- λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση . Αιτία το γεγονός,
πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει
ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά
που αποτελούν και το οξυγόνο
για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων
κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας - προκειμένου να
ζυγιστούν. Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες
των βαρέων οχημάτων, να
επιλέγουν την χρήση της γέφυρας,
καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για
κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων
προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής
διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου . Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως
ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων
-
διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις - αλλά και των πολιτών,
καθώς
εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με
αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις
τους μέσω Γέφυρας. Πηγή: patrastimes.gr
Via
γραμμή Ρίου – Αντιρρίου,... μετά την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας, σύμφωνα με την οποία όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία θα πρέπει να ζυγίζονται. Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με
τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα
σε μια ήδη
- λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση . Αιτία το γεγονός,
πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει
ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά
που αποτελούν και το οξυγόνο
για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων
κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας - προκειμένου να
ζυγιστούν. Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες
των βαρέων οχημάτων, να
επιλέγουν την χρήση της γέφυρας,
καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για
κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων
προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής
διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου . Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως
ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων
-
διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις - αλλά και των πολιτών,
καθώς
εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με
αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις
τους μέσω Γέφυρας. Πηγή: patrastimes.gr
Via
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :