Τα μικρά της... Παρασκευής

καλό Σ/Κ Καλα ρε Γιώργο, μην κανεις ετσι, ενα μικρο πεος δεν ειναι δα και σπουδαιο προβλημα... Ναι ρε Μαρακι αλλα θα προτιμουσα να μην ειχες καθολου...!!! Πες μου κάτι σέξι... Σ' έξι ώρες θα σηκωθώ...!!! Γεια σου μωρό μου, είμαι υγρή... Γεια σου Γρη, είμαι ο Νίκος...!!! Αγάπη μου έχασα 3 κιλά, το κατάλαβες; Το βλέπεις το βουνό; Ναι... Αν πάρω 3 φτυαριές χώμα θα καταλάβεις διαφορά;;; Πρώτη φορά κάνεις ποδήλατο σε γυμναστήριο ε; Πως το κατάλαβες; Απ' το κράνος... Μαμά στο σχολείο με λένε χοντρή. Μην τους δίνεις σημασία.. Ρίξε ΟΛΟ σου το βάρος στα μαθήματά σου...!!! Τι να βάλω σήμερα; Έτσι όπως είσαι; Ναι! Τα… κλάματα!!! Μέτρησα τα λάθη μου. Και; Πάλι λάθος έκανα...!!! Πώς είσαι; Χάλια Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!

Via

 poniridis


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :